Voinko muuttaa tai perua tilaukseni?
Saatuasi tilausvahvistuksen, et valitettavasti voi enää perua tai muuttaa tilaustasi. Voit palauttaa tuotteen 14 päivän sisällä sen saapumisesta sinulle. Palautusoikeus koskee käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Jos haluat palauttaa tuotteen, liitä palautuksen mukaan yhteystietosi, pankkitilisi numero sekä kopio alkuperäisestä tilausvahvistuksesta.
Tuotteiden palautusosoite on:
Suomen Uistin
Äkeentie 1
17200 Vääksy
Kun palautus on käsitelty ja hyväksytty, palautamme tuotteesta maksamasi summan pankkitilillesi. Kauppasumman palautamme vastaanotettuamme palautetun tuotteen.
Voinko tilata muilla kuin Postin toimituksella?
Toimitamme tällä hetkellä ainoastaan postin välityksellä.
En löydä etsimääni tuotetta verkkokaupasta, mitä teen?
Saatavilla olevat tuotteet ovat esillä verkkokaupassa. Lisäämme verkkokauppaan uusia värejä sitä mukaa, kun niitä valmistuu.
Haluamani tuote on loppuunmyyty.
Jos tuote on väliaikaisesti loppuunmyyty, se ilmoitetaan verkkokaupassa. Loppuunmyytyjä tuotteita ei voi tilata. Otathan yhteyttä, niin arvioimme milloin tuote on jälleen saatavilla.
Voinko tilata myytävien tuotteiden ulkopuolisia erikoisvärejä?
Voit esittää toivomuksia valikoimaan lisättävistä väreistä sähköpostilla osoitteeseen info@suomenuistin.fi. Liitäthän mukaan mielellään kuvan uistimesta tai kerro haluamistasi väreistä mahdollisimman yksityiskohtaisesti.
Verkkokaupan ulkopuolisten tuotteiden tilaaminen ei ole tällä hetkellä mahdollista. Yhteistyökumppanimme Ottikone toimittaa Karikko-vaappuja haluamissasi väreissä. Katso lisätiedot www.ottikone.fi.
Kuinka voin palauttaa tuotteen?
Vekkokaupan asiakkaana sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Jos haluat palauttaa tuotteen, liitä palautuksen mukaan yhteystietosi, pankkitilisi numero sekä kopio alkuperäisestä tilausvahvistuksesta.
Tuotteiden palautusosoite on:
Suomen Uistin
Äkeentie 1
17200 Vääksy
Kun palautus on käsitelty ja hyväksytty, palautamme tuotteesta maksamasi summan pankkitilillesi.
Olen palauttanut tuotteen, milloin saan hyvityksen tililleni / luottokortilleni?
Varmistaaksesi mahdollisimman nopean hyvityksen, noudatathan palautusohjeitamme ja liität palautuksen mukaan yhteystietosi, pankkitilisi numeron sekä kopion alkuperäisestä tilausvahvistuksesta.
Pyrimme hyvittämään palautettujen tuotteiden kauppasumman mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään viikon kuluessa palautuksen käsittelystä.
Voinko tilata tuotteita ulkomaille?
Tuotteitamme voi tilata myös ulkomaille, mutta tilaus tulee tehdä asiakaspalvelumme kautta: info@suomenuistin.fi.